Strona główna » Reklamacja / Zwrot / Wymiana

Reklamacja / Zwrot / Wymiana

 
Wymiana/Zwrot towaru

Możesz wymienić/zwrócić towar w terminie 30 dni od daty zakupu.

1. W przypadku wymiany towaru należy:

altwypełnić formularz otrzymany z zamówieniem

altzałączyć kopię dokumentu zakupu (może być kopia zamówienia)

altprzesłać towar (Poczta Polska lub dowolna firma kurierska) wraz z dokumentami na adres: 
 
PROSPER
ul. Prądzyńskiego 31G / lok. 18
66-400 Gorzów Wlkp.


2. Koszt wymiany, czyli koszt ponownej wysyłki towaru pokrywa klient.
  • Płatne za pobraniem przy dostawie towaru.
3. Aby zwrot został uznany muszą być spełnione następujące warunki

a. Produkty składające się z wielu elementów nie mogą być zdekompletowane.
b. Jakiekolwiek metki, zawieszki i inne oznaczenia towaru nie mogą być w żaden sposób naruszone.

Sklep nie przyjmuje przesyłek za pobraniem pocztowym. Towar odesłany przesyłką za pobraniem nie będzie odbierany. Zwracany towar odsyłają Państwo na swój własny koszt za pośrednictwem firmy kurierskiej lub Pocztą Polską. Pieniądze za zwrócony towar zostaną przesłane w ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania przez sklep towaru przelewem na wskazany rachunek bankowy.
 
Reklamacja
 
Na wszystkie produkty zakupione w sklepie www.strongid.pl przysługują Ci uprawnienia z tytułu niezgodności towaru z umową przez okres 2 lat od daty zakupu zgodnie z ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. z 2002 r. Nr 141 z późn. zm.).

Jak reklamować?

altwypełnić formularz otrzymany z zamówieniem

altzałączyć kopię dokumentu zakupu (może być kopia zamówienia )

altprzesłać towar (Poczta Polska lub dowolna firma kurierska) wraz z dokumentami na adres: 
 
PROSPER
ul. Prądzyńskiego 31G / lok. 18
66-400 Gorzów Wlkp.

Warunki reklamacji

Reklamacji podlegają wady ukryte powstałe z winy producenta.

Reklamacji nie podlegają:
  • naturalne zużywanie się obuwia,
  • części wymienne np. fleki czy sznurówki,
  • uszkodzenia mechaniczne (otarcie, rozerwanie, naderwanie bądź zadrapanie, oderwanie ozdób, zamka, gumy itp.), oraz uszkodzenia powstałe w wyniku braku lub nieprawidłowej konserwacji,
  • uszkodzenia powstałe na skutek użytkowania obuwia i odzieży niezgodnie z przeznaczeniem,
  • przebarwienia odzieży lub stóp przez obuwie wykonane na naturalnie barwionej podszewce,
  • wygoda obuwia, przemakanie obuwia (o ile w opisie nie jest napisane, iż towar jest wodoodporny).

Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty otrzymania reklamowanego artykułu. W przypadku uznania reklamacji klient otrzymuje częściowy lub całkowity zwrot zapłaconej kwoty w zależności od skali uszkodzenia.
 
 

Przejdź do strony głównej
NewsletterChcesz otrzymywać kody rabatowe oraz informację o promocjach?
Podaj nam swój e-mail.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów marketingowych
Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych na wskazany przeze mnie adres e-mail