Na wszystkie produkty zakupione w sklepie www.strongid.pl przysługują Ci uprawnienia z tytułu niezgodności towaru z umową przez okres 2 lat od daty zakupu zgodnie z ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. z 2002 r. Nr 141 z późn. zm.).
Jak reklamować?

wypełnić formularz otrzymany z zamówieniem

załączyć kopię dokumentu zakupu (może być kopia zamówienia )

przesłać towar (Poczta Polska lub dowolna firma kurierska) wraz z dokumentami na adres:
PROSPER
ul. Prądzyńskiego 31G / lok. 18
66-400 Gorzów Wlkp.
Warunki reklamacji
Reklamacji podlegają wady ukryte powstałe z winy producenta.
Reklamacji nie podlegają:
-
naturalne zużywanie się obuwia,
-
części wymienne np. fleki czy sznurówki,
-
uszkodzenia mechaniczne (otarcie, rozerwanie, naderwanie bądź zadrapanie, oderwanie ozdób, zamka, gumy itp.), oraz uszkodzenia powstałe w wyniku braku lub nieprawidłowej konserwacji,
-
uszkodzenia powstałe na skutek użytkowania obuwia i odzieży niezgodnie z przeznaczeniem,
-
przebarwienia odzieży lub stóp przez obuwie wykonane na naturalnie barwionej podszewce,
- wygoda obuwia, przemakanie obuwia (o ile w opisie nie jest napisane, iż towar jest wodoodporny).
Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty otrzymania reklamowanego artykułu. W przypadku uznania reklamacji klient otrzymuje częściowy lub całkowity zwrot zapłaconej kwoty w zależności od skali uszkodzenia.